• YouTube kanalınızı nasıl geliştirebilirsiniz?

    YouTube'da Nasıl Gelişebilir, Kanalınızı ön plana çıkartıp nasıl iyi videolar yaparsınız?

    YouTube'da bana bir sürü bu konu hakkında bana yorumlar geliyor. daha 500+ aboneye sahip olmam nedeniyle bu sorulara rahat ve net cevap vermem mümkün değil ama bildiğim kadarını size sunmaya çalışacağım.

    YouTube'da geniş bir video yelpazem var eğlence ve teknoloji videoları paylaşıyorum bunun yanında vloglar'da yüklüyorum.

    sizinde buna benzer şeyler yapacaksanız içerikleriniz kaliteliyse güzel bir reklam yapmaya ihtiyacınız var ve onun dışında içeriklerinizi ön plana çıkartmak için güzel küçük resimler ve videonuzu ifade edebileceğiniz başlıklar bulundurmanız gerekiyor. 

    Kalite

    kalite deyince 1080p anlamayın. Kalite deyince video içeriğini anlayın dostlar. Düşünsenize çok kötü bir video yaptınız ve 1080p ama kimse eğlenmiyor veya bilgi alamıyor. Bu cihette baktığımızda kalitenin video içeriğinden ibaret olduğunuz anlıyoruz fakat böyle dedim diye 240p video yüklemeyin. :)

    YouTubeci olacağım diyorsanız 1 video üzerinden oo ben para kazanayım hayatımın sonuna kadar yaşayayım demeyin. sabırlı olun ve sürekli güncel ve kaliteli içerikler yükleyin. Video aralıklarını çok bırakmayın. Sürekli video yüklemeye çalışın ancak hızlı video yükleyeceğim diye kalitesiz video yapmayın. 

    Güzel ve kaliteli ekipmanlar izleyicinin dikkatini çekebilir bu yüzden o konu hakkında devam edebilirsiniz.

    Size kesinlikle oyun kanalı açmanızı tavsiye etmiyorum milyonlarca oyun kanalı var artık yeter :D

    Kendi öz içeriğiniz olsun bu içeriğe göre kendinizi geliştirin ve dediğim gibi sabırlı olun.

    Bilmenizi istediiğm temel bilgileri yazdım böyle bir iş yapacaksanız bu konular hakkında kendinizi geliştirmek sizin için daha hoş olacaktır. Okuduğunuz için teşekkürler.

    Kanalıma ulaşmak için tam BURAYA tıklayın.
  • 1 yorum:

    1. Simdi fark ettim basta yazdigim kelimeyi unuttugumdan hata yqpmisim duzeltirim eve gidincen :)

      YanıtlaSil

    Serhan GÖREN YouTube

    Serhan Gören'in eğlence ve teknoloji videoları hazırladığı youTube kanalı na bağlanmak amacıyla tıklatın!

    ADRES

    Genellikle İstanbul ve Karabük
    ama gezmeyi çok seviyorum ve gezerken eğleniyorum. :)