• Yerli yapay zeka için büyük adım!

    Turkcell Teknoloji Zirvesi sona ermiş olabilir ama bu zirvede konuşulan ve gündeme gelen önemli konuları sizlere aktarmaya devam ediyoruz. Teknolojinin kalbinin arttığı etkinliğin meta konularından biri de elbette yapay zeka ve yerli yapay zeka oldu.
    Yerli yapay zeka için büyük adım!



    Turkcell yerli yapay zeka için çalışmalarını sürdürüyor!


    Elbette en büyük hayallerimiz yerli teknolojileri kullanmak ve ülkemizdeki şirketlerin bu teknolojileri ileriye götürdüğünü görmek. Turkcell’de Bilgi Teknolojilerinden sorumlu Serkan Öztürk‘e de bu yönde atılan adımları sorduk. Bu keyifli videoya hemen aşağıdan ulaşabilirsiniz.

    Kaynak: shiftdelete.net
    Not: Bu arada ben de yapay zeka ve chatbot sistemleriyle uğraşıyorum.
    Mail Adresim: Buradan Bana Mail Atabilirsiniz

  • 0 yorum:

    Yorum Gönder

    Serhan GÖREN YouTube

    Serhan Gören'in eğlence ve teknoloji videoları hazırladığı youTube kanalı na bağlanmak amacıyla tıklatın!

    ADRES

    Genellikle İstanbul ve Karabük
    ama gezmeyi çok seviyorum ve gezerken eğleniyorum. :)